världens finaste present

Nu i helgen fyllde jag år. Hela 33 år.... herregud! Tiden springer iväg så fort. Om man inte ser det på sig själv så ser man det oftast på sitt/sina barn.
Jag har två små troll ❤❤ en på snart 3 år och en på snart 8 år 😊 och jag tycker inte det var länge sen jag gick med gravidmage med vår snart 8-åring 😮
Han ville så gärna baka en tårta till mig när jag fyllde år, så vi bestämde oss för att göra en varsinn ☺ han fick lite hjälp, men övervägande har han gjort det mesta helt själv 😊 dekorationen är gjord helt av honom själv och hans egen fantasi. Hur glad blir inte en mamma när hon får en sån här fin tårta som present av sitt barn 😀😙!! 
Så här blev tårtan, en utav de finaste och godaste! Chokladbottnar med nutellagrädde och blåbärsgrädde. Spacklad och spritsad med mjölkchokladsmörkräm. 
Barn är verkligen kreativa och jag älskar deras sätt att tänka och utforska nya saker. Så låt barnen vara med när ni fejjar i köket, det är bra för både dom och dig ☺ 
Ha en superbra dag! 💗

Kommentarer :

#1: Snezi

Hej,
Jag är nyfiken på din fina födelsedagstårta som är spacklad med mjölkchokladsmörkräm, och undrar därför över receptet på den smörkrämen som jag inte kan hitta någonstans.
Hoppas du kan hjälpa mig med det, tack på förhand!

Svar: Hej! 😊 kul att du frågar om receptet, men tyvärr hade jag just det receptet sparat i min mobil och den gick sönder för ett tag sedan. När jag fick tillbaka mobilen från reparationen så var allt borta 🙁
Mikaela Nordin

skriven

Kommentera inlägget här :